Anything Can Be Done


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Thursday, February 5, 2009

Final Exam Will Begin Next Week

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrggghhhh!!.. Nak start dalam bahse melayu pulak lah.. Leceh plak nak speaking2 nie.. Dahlah tunggang tebalek english,pastu poyo2 nak kecek dlm bahse english.. ha ha ha.. Alahaaaaaai.. Exam dah nak start.. Aku langsung tak prepare lagi.. Aku sangat nak exam nie.. Tapi yang peliknyer,aku cam bleh buat selambe je.. mcm exam tu perkara biasa.. dhaaaa.. gila ke hapa.. dahlah sem nie aku kena buat betul2.. kang tak pasal2 aku kena bayar yuran yang semahal2 nyer.. tak sanggup aku nak extend lagi beb.. aku nak cepat habis.. dah tak tahan nak belajar dah nie.. kepala otak dah asyik2 nak jem jek.. hu hu hu.. almaklumlah usia dah meningkat.. jadi otak pun dah semakin lembab.. tapi,insyaAllah aku nak buat betul2 kali ni and dapat kan yang terbaik.. hu hu hu.. kepada semua kawan2 ku,DTM, DTMP, DPA, DPM, DPG dan sewaktu dengannya,semoga anda semua sukses dalam final exam nanti..

wassalam..

No comments:

Post a Comment